Ga naar content
Vragen? Bel: 0525 - 63 11 11 (maandag t/m vrijdag tussen 8:00 – 17:00)
Menu

Klantenservice

Dit is waarschijnlijk mogelijk, neem hiervoor contact op met onze containerplanning via telefoonnnummer 0525-631111. 

Bent u een particuliere klant, dan is het in principe alleen mogelijk te betalen via Ideal. Mocht dit voor u echt niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op. Het is eventueel mogelijk om het bedrag contant (geen pin) aan de chauffeur te voldoen bij levering. Gezien de administratieve handelingen die hiervoor nodig zijn, worden er extra kosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 30,00 per opdracht. 

Bent u een zakelijke klant en gaat u in de toekomst vaker containers bestellen? Neem dan contact met ons op of stuur direct een email naar [email protected] met uw bedrijfsgegevens voorzien van een uitreksel van BTW-nummer en uitreksel Kamer van Koophandel.

Nee, dat is niet nodig. Indien u bij de bestelling duidelijk aangeeft waar de container moet komen te staan, dan zal de chauffeur deze op de juiste plek plaatsen.

U kunt aangeven of u de container 's ochtends of 's middags geplaatst wenst te hebben. Natuurlijk kunt u een tijd aangeven, maar helaas kunnen wij deze niet garanderen. Wij doen ons best om aan de voorkeuren tegemoet te komen, maar de planning is afhankelijk van het aantal orders en de routes die gereden worden.

Alle tarieven zijn inclusief 4 weken huur.  Voor iedere 1 t/m 7 dagen extra bedragen de kosten € 30,00 inclusief BTW.

De containers mogen gevuld worden tot 20 cm boven de rand en er mogen geen uitstekende delen zijn. Dit in verband met het afnetten van de container voor een veilig transport. Afvallende lading moet worden voorkomen!

De bevestiging van de bestelling wordt automatisch per mail verzonden. Het kan zijn dat deze in de map spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Check daarom eerst daar of de mail is binnengekomen.