Klantenservice
Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via de contactpagina
- Mijn container is al vol, kan ik hem eerder laten ophalen?
-
Dit is waarschijnlijk mogelijk, neem hiervoor contact op met onze containerplanning via telefoonnnummer 0525-631111.
- Kan ik alleen betalen via iDEAL?
-
Bent u een particuliere klant, dan is het in principe alleen mogelijk te betalen via Ideal. Mocht dit voor u echt niet mogelijk zijn, neem dan contact met ons op. Het is eventueel mogelijk om het bedrag contant (geen pin) aan de chauffeur te voldoen bij levering. Gezien de administratieve handelingen die hiervoor nodig zijn, worden er extra kosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 30,00 per opdracht.
Bent u een zakelijke klant en gaat u in de toekomst vaker containers bestellen? Neem dan contact met ons op of stuur direct een email naar [email protected] met uw bedrijfsgegevens voorzien van een uitreksel van BTW-nummer en uitreksel Kamer van Koophandel.
- Moet ik thuis zijn als de container geplaatst wordt?
-
Nee, dat is niet nodig. Indien u bij de bestelling duidelijk aangeeft waar de container moet komen te staan, dan zal de chauffeur deze op de juiste plek plaatsen.
- Kan ik een precieze tijd aangeven wanneer de container geplaatst dient te worden?
-
U kunt aangeven of u de container 's ochtends of 's middags geplaatst wenst te hebben. Natuurlijk kunt u een tijd aangeven, maar helaas kunnen wij deze niet garanderen. Wij doen ons best om aan de voorkeuren tegemoet te komen, maar de planning is afhankelijk van het aantal orders en de routes die gereden worden.
- Wanneer moet ik extra huurkosten betalen?
-
Alle tarieven zijn inclusief 4 weken huur. Voor iedere 1 t/m 7 dagen extra bedragen de kosten € 30,00 inclusief BTW.
- Hoe vol mag ik de container laden?
-
De containers mogen gevuld worden tot 20 cm boven de rand en er mogen geen uitstekende delen zijn. Dit in verband met het afnetten van de container voor een veilig transport. Afvallende lading moet worden voorkomen!
- Waarom heb ik geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
-
De bevestiging van de bestelling wordt automatisch per mail verzonden. Het kan zijn dat deze in de map spam/ongewenste mail terecht is gekomen. Check daarom eerst daar of de mail is binnengekomen.